Demakova D.A., Tolstopyatova A.A. The impact of branding on the development of small innovative companies // Russian Journal of Innovation Economics. — 2019. — Vol. 9. — № 4. — p. 1535-1542. — doi: 10.18334/vinec.9.4.41438
Moskvina O.S. Spatial polarization as a factor of innovative development of regions of the Russian Federation // Journal of International Economic Affairs. — 2019. — Vol. 9. — № 4. — p. 2937-2952. — doi: 10.18334/eo.9.4.41425
Frolov V.G., Sidorenko Yu.A. Balance of innovation and investment industrial policy – the basis for the digital economy // Russian Journal of Innovation Economics. — 2019. — Vol. 9. — № 4. — p. 1317-1328. — doi: 10.18334/vinec.9.4.41419
Schepakin M.B. Модернизационная составляющая экономики региона в обеспечении экономического роста и инновационного развития // Russian Journal of Innovation Economics. — 2020. — Vol. 10. — № 1. — doi: 10.18334/vinec.10.1.41418
Salikhova R.R. Features of implementation of e-commerce elements by traditional retail trade networks // Journal of Economics, Entrepreneurship and Law. — 2019. — Vol. 9. — № 4. — p. 685-692. — doi: 10.18334/epp.9.4.41376
Ketova N.P., Granovskaya I.Yu. Возможности реализации нейромаркетинга для активизации продвижения товаров и услуг потребителям // Creative Economy. — 2020. — Vol. 14. — № 1. — doi: 10.18334/ce.14.1.41366