Melnikov O.N., Gankin N.A., Esipenko D.A. Changing the economic role of the information product in meeting the needs in the process of intellectualization of material production // Journal of Economics, Entrepreneurship and Law. — 2019. — Vol. 9. — № 4. — p. 433-444. — doi: 10.18334/epp.9.4.41515
Belokonev S.Yu., Dudin M.N., Khokonov A.A. The effect of common consumption and network information technologies on public processes // Journal of Economics, Entrepreneurship and Law. — 2019. — Vol. 9. — № 4. — p. 445-462. — doi: 10.18334/epp.9.4.41481
Pilnik N.P., Pospelov I.G., Uzhegov A.A. Моделирование поведения доходных групп домашних хозяйств в Российской Федерации в рамках реального и финансового секторов экономики // Global Markets and Financial Engineering (Russian version). — 2017. — Vol. 4. — № 4. — doi: 10.18334/grfi.4.4.39043
Ничипорчук А.В. СРЕДНИЙ КЛАСС СЕГОДНЯ: ПОТЕНЦИАЛ И ПРОБЛЕМЫ // Russian Journal of Retail Management. — 2017. — Vol. 4. — № 3. — p. 159-172. — doi: 10.18334/tezh.4.3.38618
Svetlana E. Ermakova, Natalya A. Bagrova The effect of the consumer behavioral transformation on the company's business in the period of IT penetration // Russian Journal of Entrepreneurship. — 2016. — Vol. 17. — № 20. — p. 2655–2670. — doi: 10.18334/rp.17.20.36919
Elena S. Petrenko, Nurlan Z. Iskakov The phenomenon of emotional products of private medical services // Russian Journal of Entrepreneurship. — 2016. — Vol. 17. — № 16. — p. 2003–2012. — doi: 10.18334/rp.17.16.36220
Vasiliy Komarov Трейд-маркетинг как элемент управления поведением потребителей в условиях кризиса // Russian Journal of Retail Management. — 2015. — Vol. 2. — № 3. — p. 185–196. — doi: 10.18334/tezh.2.3.1931
Aleksandr Nikishin Особенности использования покупателями технологий электронной торговли // Russian Journal of Retail Management. — 2015. — Vol. 2. — № 3. — p. 129–140. — doi: 10.18334/tezh.2.3.591
Berg T.I., Demchenko S.K., Sharov V.S. Evaluation of the impact of consumption on the formation and development of the economy of innovative type: Keynesian approach // Journal of International Economic Affairs. — 2019. — Vol. 9. — № 2. — p. 1293-1306. — doi: 10.18334/eo.9.2.40663