MARKETING OF TERRITORIES (Textbook for Masters of "Land Management and Cadastres" direction 21 04 02)
Семеркова Л.Н.1, Улицкая Н.Ю.2
1 ФГБОУ ВО «Пензенский государственный университет», Russia
2 ФГБОУ ВО «Пензенский государственный университет архитектуры и строительства»
Учебное пособие
Выпущено ООО Издательство «Креативная экономика»
Indexed in Russian Science Citation Index: https://elibrary.ru/item.asp?id=32597033
Get access via LAN BOOK: https://e.lanbook.com/book/116007
Please, cite as:
Книга в каталоге РГБ: https://search.rsl.ru/ru/record/01009386713
Abstract:
It is intended for students of higher educational institutions studying in the direction of 21.04.02 "Land management and cadastres", as well as for specialists in planning the development of territories and a wide range of readers.
Страница обновлена: 15.10.2021 в 09:58:05